Érdeklődő tekintettel figyeljük az Instagram celebek életét. Irigykedve pörgetjük a profiljukon felvillanó képeket. Magyarázatot akarunk kapni a számunkra óriási számértékekre. Gyanakodva keresünk válaszokat az őket érő sikerekre. Elképzelhetetlennek tartjuk egy saját brand kiépítését.
Pedig nem az!
Valóban nehéz, de nem lehetetlen. Gondolj csak bele, ők is ugyanúgy kezdték, mint Te. A regisztrációjuk napján ők is nulla követővel rendelkeztek, csakúgy, mint Te – kivéve a Kardashian családot. A legtöbben azt válaszolják, hogy az úgynevezett influencerek csak lógatják a lábukat és a semmiért kapják a pénzüket. De vannak, akik világosan látják, hogy az imént említett „szakma” mára olyan hivatássá nőtte ki magát, amivel az emberek valóra válthatják az álmaikat.
Szeretnél olyan életet, ahol kiélheted a szenvedélyed és kamatoztathatod a tudásod? Szeretnél azok közé tartozni, akik kontent (tartalom) gyártással és véleményvezérséggel keresik a kenyerüket? Akkor legyél elszánt és tartsd fejben a következő néhány pontot, mert radikális változásokat érhetsz el velük az Instagrammod és a saját életedben.
Profi weboldal karbantartás
Döntsd el ki vagy és mit akarsz!
Erről már többen, többször beszéltek, de tényleg igaz, hogy nem kezdhetsz bele az énmárka építésbe, amíg nincsenek meghatározott terveid. Az egész ott kezdődik, hogy kitalálod, mi az, amit képviselni szeretnél. Mi az a probléma, amire Te nyújtod majd a megoldást. Kezdj el gondolkozni azon, hogy mi valójában a te stílusod, hogyan tudnád segíteni a követőidet. A segítség alatt itt nem arra gondolok – vagy nem feltétlen arra -, hogy az elvált nőket támogasd, hanem mik azok a dolgok, amiket könnyedén át tudsz adni a követőidnek, s ők ezt előnyükre tudják fordítani.
Ezek mellett ideje eldöntened, hogy hírnévre vagy elismertségre vágysz. Természetesen, a leggyakoribb a hírnév utáni ácsingózás, de ez nem mindig működik. Abban az esetben, ha csak azért csinálsz valamit, hogy ismert legyél, az energiád és kreativitásod jelentősen lecsökken. A hírnév sok jót és ugyanannyi rosszat is magába foglal. Teher alatt nehezen megy a munka, szokták mondani. Ha a választásod inkább az elismertség felé húz, akkor tudnod kell, hogy nem a számok dominálnak, hanem a közönség. Egy pár ezer főből álló aktív közösség gyakran erősebb tud lenni, mint egy több százezres.
Szóval, gondold csak végig, melyikre vagy szükséged!
Képek forrása: WeHeartIt