Az Okos Élelmiszerek Kft. ügyvezetője, Szakács Tamás bejelentette, hogy nagy számú kereskedelmi partnerrel bővült azoknak a stratégiai partnereknek a köre, akik az okos élelmiszereket gyártják és forgalmazzák Magyarországon.
A Vitajó márka legelső termékei, a Vitajó cipók a Kerekes Kft. franchise rendszerének több száz boltjában – Privát, Privát Max és Cél – lesznek megtalálhatóak. De sokan felteszik a kérdést, okos élelmiszerek? Mégis mit jelent ez?
Darkest Desire kézműves csokoládé webáruház
Fiziológiai hatások
Szakács Tamás árulta el, hogy: „E termékek attól okosak, hogy amellett, hogy finomak és teljes gasztronómiai értékűek, jól körülhatárolható területeken konkrét és aktív egészségügyi, élettani előnyöket nyújtanak fogyasztóiknak.” A legelső okos élelmiszerekkel a Hajdúsági-Sütödék Csoport cégei jelentek meg 2017-ben Magyarországon, a Smart Food névre keresztelt kutatási program keretein belül. Tavaly az Év 100 legérdekesebb magyar innovációja közé került be ez az egészséges koncepció, nemrégiben pedig a negyven legelismertebb innováció közé jutott a Magyar Innovációs Nagydíjon.
Profi weboldal karbantartás
Eladási adatok
A fent említett Vitajó cipókból már hatványozottan több, mint három millió került eladásra. Egy különleges gyártó-piaci franchise rendszer bevezetését kezdték el tavaly a cégcsoport tagjai. Ennek az a lényege, hogy jogilag jól meghatározott feltételek mellett, engedélyt adnak más hazai és külföldi sütőipari cégeknek, hogy ezeket az egészséges termékeket gyártsák és forgalmazzák saját üzleteikben.
Ezek a speciális kenyerek Magyarországon már több, mint 1700 üzleten kaphatóak, s ezekbe beletartozik a Privát bolthálózata és két multi cég kereskedelmi hálózatainak hipermarketjei.
Képek forrása: Pinterest
Egyé forrás: StoreInsider