StartUp>Életmód>Tényleg ilyen egyszerű? – Szponzorszerzés Instagramon
Szponzorált tartalmak
Életmód Internet Startup

Tényleg ilyen egyszerű? – Szponzorszerzés Instagramon

5
(1)

Mióta az Instagram olyannyira kinőtte magát, hogy emberek milliós fizetéseket érhetnek el a platformon keresztül, sokan azon gondolkoznak, mit kell tenniük ahhoz, hogy megtalálják őket is a szponzorok és ilyen álomszerű kampányokban vehessenek részt: szponzorszerzés Instagramon.

Mit szólsz, ha azt mondom, ne várd meg, amíg megtalálnak, keresd meg te őket! És hadd nyugtassalak meg, nem szükséges több tízezres követőtábor, elég néhány ezer fő!

Tudom, most megkérdezed magadtól, hogy hol a csapda? Hol lesz az apró betűs rész? Ne számíts erre, én csak tanácsokat adok, az rajtad múlik, hogy a továbbiakban mihez kezdesz velük.

Láss tisztán!

A tudatosság a kulcsszó a brand-építésben. Lásd, hogy mi van a kezedben, ismerd meg a saját felületeidet – blog, Youtube, Facebook, Instagram -, kísérletezd ki, hogy mit szeretnek a követőid és mit nem, mi érdekli őket és mi nem, tehát találd meg a stílusodat és építkezz összeszedetten, tervszerűen!

Végezz statisztikai elemzéseket, csekkold az eléréseid, tudd, hogy milyen a nemek aránya, a kor megoszlása, milyen szponzorált tartalmak érnek el eredményt és melyek nem.

Légy jelen a közösséged életében: kommunikálj velük, kérd ki a véleményüket, szervezz nyereményjátékok, teszteket.

A kezdet mindig nehéz

Vállald el a pénz nélküli kampányokat is és mutasd meg a cégeknek, hogy mire vagy képes. Ha megismerik a kreativitásod, jó eredményeket hozol, akkor tovább fognak veled lépni. Egy poszt-egy termékért vagy szolgáltatásért cserébe szerintem egész jó móka, és bizonyíthatsz vele magadnak és a partnereidnek. Sokan csinálják a legelején a hamis szponzorált kontenteket, csak, hogy lássák mit hoznak.

Keresd fel őket!

Na, ez az a rész, ami sokkal nehezebb, de az első kettőre szükséged van, hogy elérj idáig. Állíts össze egy úgynevezett kiajánlót, amelyben bemutatod saját magad, a statisztikáidat, az eléréseid, a szponzorált tartalmak eredményei. Találd meg a hozzád leginkább passzoló cégeket, azokat a termékeket és szolgáltatásokat, amikben megtalálod önmagadat. Tervezz meg egy tökéletesen összeállított videót és egy reális projektet arról, mit tudsz nekik nyújtani és miért lesz ez jó nekik.

Ja, és ne félj a visszautasítástól, mert akár tetszik akár nem, lesz benne részed!

Képek forrása: WeHeartIt

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattints a csillagokra az értékeléshez!

Átlagos értékelés 5 / 5. Szavazat szám: 1

Még nem érkezett értékelés!

Ha hasznosnak találtad a bejegyzést...

Kövess minket!

Vélemény, hozzászólás?