csokoládé webáruház
Életmód Internet Startup

A három legjobb bean-to-bar csokoládé webáruház

A kézműves csokoládé különlegességekre egyre nagyobb az igény és a kereslet, azonban kevés helyen lehet igazán jó minőségű kézműves, bean-to-bar csokoládékat vásárolni. Ebben a cikkben bemutatjuk az általunk legjobbnak talált három legjobb bean-to-bar csokoládékat áruló webáruházat. Darkest Desire étcsokoládé webáruház A Darkest Desire csokoládé webáruházban csak bean-to-bar kézműves étcsokoládékat és 100%-os csokoládé pasztillákat forgalmaznak. Minden termékük vegan, azaz állati eredetű összetevőktől ments, és a termékek egyéb adalékanyagokat se tartalmaznak. A prémium minőségű
Szponzorált tartalmak
Életmód Internet Startup

Tényleg ilyen egyszerű? – Szponzorszerzés Instagramon

Mióta az Instagram olyannyira kinőtte magát, hogy emberek milliós fizetéseket érhetnek el a platformon keresztül, sokan azon gondolkoznak, mit kell tenniük ahhoz, hogy megtalálják őket is a szponzorok és ilyen álomszerű kampányokban vehessenek részt: szponzorszerzés Instagramon. Mit szólsz, ha azt mondom, ne várd meg, amíg megtalálnak, keresd meg te őket! És hadd nyugtassalak meg, nem szükséges több tízezres követőtábor, elég néhány ezer fő! Tudom, most megkérdezed magadtól, hogy hol a
Youtube influencer - pénzkereseti lehetőség
Életmód Internet Startup Youtube

Keress milliókat Youtube csatornával!

A Youtube nem csak egy szórakoztató platform az emberek számára, hanem egy kiváló pénzkereseti lehetőség is. Sokan azonban nem tudják, hogy nem a nézettség után jár a pénz - nyilván ez a fő mozgatórugója az egésznek -, hanem a szponzorált tartalmak és promóciók miatt. A Youtube videókba beékelhető reklámok után is jár kifizetés, de nem olyan nagy összegek és az is elég nehezen jön össze, ezért mondják azt, hogy nem
influencer marketing
Életmód Internet Startup

Az influencer marketing alappillérei

Nagyon sok negatív kritika éri az influencer marketinget. Ez főként a követők és közönség részéről érezhető, mert  élből elutasítják a szponzorált tartalmakat. Számukra bosszantó, hogy egy általuk kedvelt közösségi média szereplő profilja telis-tele van reklámokkal. Érthető, mert nem látnak a dolgok mögé. Pedig a fotó és tartalom minőségéből semmit sem veszt, ha az illető megemlíti, hogy hirdetés. Ráadásul minden egyes ruhadarab, termék, hely, beauty termék neve érdekli a közösséget, hiszen